JOGGER

JOGGER

Jauns un daudzpusīgs septiņvietīgs ģimenes auto - Dacia JOGGER

Universālajā ģimenes auto Dacia Jogger ir pārņemts labākais no katras kategorijas: universāļa garums, minivena plašums un apvidus auto izskats. Kā īstens Dacia ģimenes pārstāvis, Dacia Jogger modelis piedāvā vislabāko cenas, plašuma un daudzpusības attiecību.

Dacia Jogger priekšpuses profilu veido plašs, tikai Dacia zīmolam raksturīgs režģis, masīvi auto spārni un skulpturāls, horizontāls pārsegs. Tā vienā plaknē esošie riteņi un aizmugurē novietotais spoilers rada dinamisku sajūtu. Vertikālie aizmugurējie lukturi vizuāli palielina bagāžnieka durvju platumu. To krītošā līnija uzsver aizmugures spārnu zonas, tādējādi izceļot riteņus. Pateicoties jumta sliedēm, masīvajām riteņu arkām un augstajam klīrensam (200 mm bez kravas), Dacia Jogger ir piemērots auto, lai dotos izbraucienos brīvā dabā.

Raksturīga iezīme - Y-formas lukturi

Auto priekšā un aizmugurē ir uzstādīti jaunie, Dacia raksturīgie Y–formas lukturi. LED tehnoloģija ir izmantota gan priekšējās dienas lampās, gan tuvās gaismas lukturos. Tādējādi tiek patērēts ne tikai mazāk enerģijas, bet LED tehnoloģija nodrošina arī labāku apgaismojumu diennakts gaišajā un tumšajā laikā.

Modulārie jumta reliņi

Dažās versijās Dacia Jogger ir aprīkots ar modulāriem jumta reliņiem, kurus iespējams pārveidot vien ar dažām veiklām kustībām. Tā kā braucieni var būt dažāda veida, pat visneplānotākie, reliņus var izmantot arī kā jumta bagāžnieku, uz kura var pārvadāt līdz 80 kg (velosipēdi, slēpes, jumta kaste utt.). Patentētā jumta reliņu sistēma iemieso Dacia garu — tā ir gudri izveidota, praktiska, vienkārša un ekonomiska.

Praktiskums katrā detaļā

Riteņiem, kas uzstādīti vienā līmenī un ko izceļ izteiktās arkas, ir “Flex Wheel” diski. Tāpat ir pieejami arī dimanta griezuma vieglmetāla diski. Durvju rokturiem ir gluds, ergonomisks dizains. Bagāžas nodalījuma durvju poga ir paslēpta zem aizmugurējā paneļa apdares, tādējādi veidojot ērtu un estētisku kopējo dizainu.

Rekordliels plašums un modularitāte

Trijās rindās Dacia Jogger var pārvadāt pat 7 pieaugušos. Automobilis ir veidots kā daudzpusīgs auto, un tam ir 60 iespējamās konfigurācijas! Dacia Jogger ir radīts ikdienas lietošanai ikvienai ģimenei.

Daudzpusīgs automobilis

Auto aizmugurējā daļā ir trīsvietīgs 2/3-1/3 saliekams sēdeklis (2. rindā) un divi atsevišķi 50/50 saliekamie sēdekļi trešajā rindā, kurus nepieciešamības gadījumā var arī izņemt. Ja sēdekļi ir nolocīti, Dacia Jogger kravas ietilpība sasniedz pat 1819 litrus (pēc VDA standartiem).

Izcila pieejamība pat trešajā rindā 

Dacia Jogger modelis, kura garums ir 4,55 m un kuram ir plaša 2,9 m garenbāze, ir ietilpīgākais modelis tirgū. Otrās un trešās rindas sēdekļi ir veidoti tā, lai nodrošinātu komfortu, ņemot vērā to, ka tiem ir tāds pats sēdekļa
10 augstums kā priekšā (758 mm) un ir daudz vietas kājām un ceļgaliem. Pateicoties otrās rindas sēdekļu noliekšanas mehānismam, piekļuve Dacia Jogger trešās rindas sēdekļiem ir labākā no iespējamajām – 855 mm brīvo griestu augstums un 127 mm ceļgala rādiuss trešajā rindā, lai tur ērti varētu justies divi pieaugušie, ir vieni no labākajiem rādītājiem septiņvietīgo automobiļu tirgū.

Praktisks un modulārs bagāžas nodalījums

Pēc VDA standarta, bagāžas nodalījumā var uzglabāt līdz 708 litriem piecvietīgajā auto versijā un līdz 160 litriem septiņvietīgajā versijā (565 litri, ja ir nolocīta trešā rinda). Pateicoties bagāžas nodalījuma augstumam (661 mm) un garumam (1150 mm), ģimenes auto bagāžas nodalījumā var ērti ievietot ratiņus vai bērnu līdzsvara velosipēdus, tos neizjaucot, noliekot tos plakaniski un nolokot vienu no 3. rindas sēdekļiem. Lai, pārvadājot dažādus priekšmetus, to varētu darīt ērti un droši, bagāžas nodalījumā ir elastīgas siksnas un četri stiprinājuma gredzeni. Tajā ir arī 12V kontaktligzda. Dacia Jogger komplektācijā ir arī trīs āķi — divi bagāžas nodalījumā un viens pie priekšējā pasažiera (piemērots rokassomas novietošanai).

Multivides sistēmas: Izvēles brīvība

Dacia Jogger ir iekļautas trīs multivides izmantošanas iespējas, lai ikviens varētu izvēlēties sev piemērotāko komplektu atkarībā no versijas: viedā multivides kontroles funkcija (Media Control), ko var vadīt ar vai bez viedtālruņa, multivides displejs (Media Display) un tā 8 collu skārienjutīgais ekrāns, kā arī multivides navigācija (Media Nav) ar viedtālruņa navigāciju un Wi-Fi replikāciju.

Media Control - universāli pieejama multivides sistēma

Media Control ir pilnvērtīga multivides sistēma. Tajā ir divi skaļruņi, viedtālruņa uzlādes vieta, kas tieši integrēta paneļa dizainā, Bluetooth, USB pieslēgvieta, stūres vadības ierīces un radio, kas tiek parādīts salona datora 3,5 collu TFT digitālajā ekrānā. Sistēma piedāvā vairāk iespēju, ja to savieno ar viedtālruni un bezmaksas lietotni Dacia Media Control. Lietotne izmanto tālruņa GPS lietotnes, lai piedāvātu navigāciju, un nodrošina daudz ērtāku piekļuvi radio, mūzikai, tālruņa zvaniem, ziņojumiem un neskaitāmām citām funkcijām, piemēram, balss aktivizētajai palīdzībai (Siri vai Android).

Media Display un Media Nav

Media Display ir četri skaļruņi, USB pieslēgvieta un 8 collu skārienjutīgs ekrāns, kas uzstādīts paneļa augšpusē un nedaudz pagriezts pret vadītāju, lai nodrošinātu labāku redzamību un ergonomisku dizainu. Intuitīvais un lietotājam draudzīgais interfeiss ir iespējots Bluetooth un ir saderīgs ar Android Auto un Apple CarPlay. Jaunā cilne “Automobilis” nodrošina piekļuvi noteiktiem ADAS iestatījumiem. Media Nav nodrošina Dacia Jogger ar autonavigāciju un bezvadu Wi-Fi savienojumu Apple CarPlay un Android Auto. Audiosistēmā ir seši skaļruņi un divas USB pieslēgvietas.

Papildus funkcijas

Dacia Jogger modelī, atkarībā no tirgus, tiek piedāvātas papildu funkcijas. Pieejamās papildu funkcijas ir apsildāmi priekšējie sēdekļi, automātiskais gaisa kondicionētājs ar digitālo displeju, brīvroku atslēgu karte ar bagāžas nodalījuma attālinātas atslēgšanas un apgaismojuma ieslēgšanas funkciju, lai palīdzētu atrast jūsu Dacia Jogger arī naktī. Kā arī automātiskie logu tīrītāji, elektriskā stāvbremze, atpakaļskata kamera, aklās zonas palīgsistēma, kā arī priekšējā/aizmugurējā palīgsistēma automobiļa novietošanai stāvvietā.

Mūsdienīga platforma un drošība salonā

Dacia Jogger modelis ir veidots uz mūsdienīgas platformas ar pastiprinātu virsbūvi, sešiem drošības spilveniem, un tas ir aprīkots ar jaunākajām vadītāja palīgsistēmām (ADAS), kā arī drošības funkcijām.

Avārijas bremzēšanas sistēma

Sistēma, kas tiek aktivizēta ātruma diapazonā no 7 līdz 170 km/h, izmanto priekšpusē uzstādīto radaru, lai izmērītu attālumu līdz priekšā braucošajiem transportlīdzekļiem (gan tādiem, kuru ātrums ir ātruma diapazonā no 7 līdz 80 km/h, gan stāvošiem transportlīdzekļiem). Ja sistēma identificē nenovēršamu sadursmi, tā brīdina vadītāju ar vizuālu un skaņas signālu

Aklās zonas palīgsistēmas

Signāls, kas aktivizējas ātruma diapazonā no 30 līdz 140 km/h, brīdina vadītāju par sadursmes risku ar citu transportlīdzekli, kurš tuvojas no sāniem un/vai aizmugures. Četri ultraskaņas sensori (divi aizmugurē un divi priekšā) atklāj transportlīdzekļus, tostarp motociklus, kas atrodas auto aklajās zonās. Kad sensori atklāj transportlīdzekli aklajā zonā, sāk mirgot attiecīgā sānu spoguļa gaismas diode. AUTO

Auto novietošanas asistents

Auto novietošanas asistenta sistēma sastāv no četriem radara sensoriem priekšā un aizmugurē, atpakaļskata kameras un dinamisku vadlīniju pārklājuma. Sistēma aktivizē skaņas un vizuālus brīdinājumus, kas atvieglo manevru veikšanu.

Plašs benzīna un LPG dzinēju klāsts

Dacia Jogger sērijai ir ikvienai ģimenei atbilstoša dzinēju izvēle — jaunais 1,0 L TCe 110 benzīna dzinējs un ECO-G 100 benzīna/sašķidrinātās naftas gāzes divdegvielu dzinējs. Dzinēji ir aprīkoti ar kustības uzsākšanas un apturēšanas funkciju un pilnībā atbilst Euro 6D prasībām.

Jaunais TCE 110 dzinējs

Dacia Jogger ir aprīkots ar jauno TCe 110 benzīna dzinēju ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu. TCe 110 ir 1,0 litru 3 cilindru tiešās iesmidzināšanas turbo dzinējs, kas var lepoties ar 110 zirgspēkiem. Ar griezes momentu 200 Nm tas ir pats jaudīgākais dzinējs Dacia Jogger klāstā. Jaunais TCe 110 dzinējs ietver arī tehniskus jauninājumus, kas palielina jaudu, uzlabo degvielas patēriņu un samazina CO2 emisijas. Tā mainīgā vārstu laikiestate, mainīgā darba tilpuma eļļas sūknis un vairāku augstas efektivitātes materiālu izmantošana palīdz uzlabot veiktspēju un samazināt degvielas patēriņu. Iebūvētais izplūdes kolektors, daļiņu filtrs un centrālais inžektors palīdz samazināt CO2 emisijas. Tādējādi TCe 110 dzinējā ir izmantotas pašas modernākās tehnoloģijas, lai sniegtu klientiem vislabāko braukšanas pieredzi, kā arī nodrošinātu labāko iespējamo veiktspējas un patērētās degvielas attiecību.

ECO-G: Dacia benzīna/LPG divdegvielu dzinēju piedāvājums

Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā benzīna/LPG divdegvielu dzinēju transportlīdzekļu klāstu ar ECO-G marķējumu. Šo dzinēju uzstādīšana rūpnīcā garantē drošību un uzticamību. Ražotāja garantijas darbības ilgums, tehniskās apkopes izmaksas un to plānošana, kā arī bagāžas nodalījuma ietilpība ir identiska auto ar benzīna dzinēju (sašķidrinātās gāzes tvertne atrodas vietā, kur parasti atrodas rezerves ritenis).
WLTP kombinētā cikla degvielas ekonomija 1,0 L TCe 100 ECO-G dzinējam sākas ar 7,6 l/100 km* (121 g CO2/km*). Ar sašķidrinātās naftas gāzes dzinēju Dacia Jogger vidējās CO2 emisijas ir par 10 % mazākas nekā
15 ar līdzvērtīgu benzīna dzinēju. Turklāt maksimālais attālums, kuru iespējams nobraukt, ir 1100 km, pateicoties divām tvertnēm: 40 litru sašķidrinātās naftas gāzes tvertnei un 50 litru benzīna tvertnei.

Dacia JOGGER hibrīdversija būs pieejama 2023. gadā

2023. gadā Dacia klāsts tiks papildināts ar hibrīdversiju. Dacia Jogger būs pirmais Dacia modelis, kas aprīkots ar hibrīdtehnoloģiju. Dacia Jogger kļūs par automobiļu tirgū pieejamāko septiņvietīgo hibrīdauto.
Dacia Jogger hibrīdtehnoloģija sevī ietvers 1,6 litru benzīna dzinēju, divus elektromotorus (“e-motoru” un augstsprieguma startera motoru) un vairāku režīmu manuālo pārnesumkārbu bez sajūga. Rekuperatīvā bremzēšana apvienojumā ar 1,2 kWh (230 V) akumulatoru lielo pašlādēšanas jaudu un efektīvo automātisko pārnesumkārbu nozīmē, ka 80 % no braukšanas laika pilsētā varēs veikt 100% elektriskajā režīmā, tādējādi ietaupot līdz pat 40 % degvielas (salīdzinot ar līdzvērtīgu benzīna dzinēju pilsētas ciklā, nemainot braukšanas veidu).