DACIA 2023. GADA PIRMAJĀ PUSGADĀ: VEIKSMES STĀSTS TURPINĀS AR 24 % PIEAUGUMU / DACIA NORDE / Jaunumi

DACIA 2023. GADA PIRMAJĀ PUSGADĀ: VEIKSMES STĀSTS TURPINĀS AR 24 % PIEAUGUMU

ČETRU GALVENO MODEĻU PĀRDOŠANAS APJOMA PIEAUGUMS

Segmentā, kurā Dacia pārstāvēta visilgāk – automobiļu pārdošana mazumtirdzniecības klientiem, zīmols ar 8,4% tirgus daļu pirmo reizi ieņēmis otro vietu un nostiprinājis savas pozīcijas Eiropas trijniekā.*

Dacia Sandero pārdošanas apjoms, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu, pieaudzis par 24% jeb līdz 138 978 realizētām vienībām. Sandero jau kopš 2017. gada ir mazumtirdzniecības klientiem visvairāk pārdotais auto Eiropā.

Dacia Duster pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2022. gada pirmajiem 6 mēnešiem, pieaudzis par 13%, realizējot 111 891 auto. Šis modelis saglabājis savu vietu uz pjedestāla starp mazumtirdzniecības klientiem Eiropā pārdotajiem SUV.

2023. gada pirmajā pusē tika realizēti 50 569 Dacia Jogger. Tādējādi kopš Jogger iznākšanas pārdots jau vairāk nekā 100 000 šī modeļa vienību. Hibrīdpiedziņa turpina izaugsmi un aplūkotajā periodā veidoja vairāk nekā ceturto daļu klientu pasūtījumu.

Spring pārdošanas apjoms, salīdzinot ar 2022. gada pirmo pusi, pieaudzis par 38% jeb līdz 27 438 automobiļiem. Arī Spring ir saglabājis savu vietu uz podesta starp mazumtirdzniecības klientiem pārdotajiem elektroauto Eiropā

SPĪDOŠI REZULTĀTI VISOS LIELAJOS EIROPAS TIRGOS

Eiropas pasažieru auto tirgū, kurš kopumā pieauga par 17,5%, Dacia pārdošanas apjoms palielinājās par 29,5% un tās tirgus daļa, kas ir 4,5%, gada laikā palielinājās par 0,4 procentpunktiem.

Tirgus segmentā, kurā Dacia pārstāvēta visilgāk – automobiļu pārdošana mazumtirdzniecības klientiem – zīmola daļa pieauga līdz 8,4%, un tas pirmo reizi pakāpās uz otro vietu. Iepriekš Dacia rekordu sasniedza 2022. gadā, kad zīmola tirgus daļa pasažieru auto mazumtirdzniecībā pieauga līdz 7,6%.

DACIA AR SAVU IZAUGSMI UN STRATĒĢISKO DZIŅU IZVIRZĀS VADĪBĀ

Dacia turpināja īstenot savu stratēģiju un 2023. gada kāpināja pārdošanu. Zīmola balsts ir četri tās galvenie modeļi. Tagad tiem ir jaunā aprīkojuma versija Extreme, kas iemieso zīmolam raksturīgās, ar aktīvu dzīvesveidu pie dabas saistītās, vērtības. Šī versija jau gūst ievērojamus panākumus, pasūtījumu skaitam dažos mēnešos pārsniedzot 45 000 vienību. Tas nostiprina pārliecību, ka zīmola jaunā nostāja klientus ļoti apmierina.

Aktīvā dzīvesveida koncepciju Dacia tagad ceļ jaunos augstumos: pavisam nesen zīmols paziņoja par plāniem piedalīties Pasaules rallijreida čempionātā, kurā sacīkšu prototipi izmantos Aramco sintētisko degvielu. Spilgtākais mirklis būs zīmola iznāciens Dakāras rallijreidā 2025. gadā.

Dacia kļūst arī par vadošo UTMB® World Series partneri un Dacia UTMB® Mont-Blanc nosaukuma partneri.

Ksavjē Martinē (Xavier Martinet), Dacia mārketinga, pārdošanas un darījumu vecākais viceprezidents: “Dacia veiksmes stāsts turpinās, kopējam pārdošanas apjomam pieaugot par 24%. Pirmo reizi vēsturē Dacia sasniegusi otro vietu Eiropā pēc pārdošanas apjoma mazumtirdzniecības klientiem. Tas parāda to, ka mūsu stratēģija saskan ar mūsu klientu vajadzībām. Šie rezultāti ir saistīti arī ar faktu, ka mūsu zīmols nemitīgi mainās. Nesen pieņēmām lēmumu izvērst aktivitātes brīvā dabā – sākot no 2025. gada mēs piedalīsimies rallijreida sacīkstēs ar sintētiskajām degvielām un paplašināsim partnerību ar UTMB® World Series.”

 

 

PAR DACIA

1968. gadā Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automobiļus ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko. Kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un Vidusjūras reģiona valstīs. Revolucionārais zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus automobiļus, kas atbilst klientu dzīvesveidam. Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Sandero – visvairāk pārdotais auto privātajiem klientiem Eiropā kopš 2017. gada; Duster – privātajiem klientiem vispieejamākais SUV kopš 2018. gada; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger – daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto. Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu.

* Mazumtirdzniecības klientiem pārdoto pasažieru auto apjoms Eiropā. Eiropas valstu saraksts ar pārdošanas apjomu pēc klientu kanāla (Dataforce dati): Austrija, Beļģija, Horvātija, Čehija, Dānija, Somija, Francija, Vācija, Ungārija, Itālija, Luksemburga, Nīderlande, Norvēģija, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Spānija, Zviedrija, Šveice, Apvienotā Karaliste