JAUNĀ DACIA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE. 3. NODAĻA – AUTOMAŠĪNAS / DACIA NORDE / Jaunumi

JAUNĀ DACIA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE. 3. NODAĻA – AUTOMAŠĪNAS

IZMAIŅĀM VEIDLAPĀS UN CITOS DOKUMENTOS (2021. GADA VIDŪ) SEKOJA PĀRMAIŅAS TIRDZNIECĪBAS DĪLERU TĪKLĀ 2022. GADA SĀKUMĀ, UN NU PIENĀCIS LAIKS JAUNO ZĪMOLA IDENTITĀTI IEVIEST ARĪ AUTOMAŠĪNĀS. 

Tā radīs izmaiņas dizainā, kā arī iemiesos nākotnes apņemšanās, un būs balstīta uz stingri ievērotām vērtībām, kuras ir pamatā Dacia veiksmes stāstam.

Automašīnas varēs pasūtīt jau no 16. jūnija, pirmās tiks piegādātas jau 2022. gada pēdējā ceturksnī.

DACIA JAUNĀ VIZUĀLĀ IDENTITĀTE TIEK IEVIESTA PILNĪGI VISĀ KLĀSTĀ

Zīmola jaunās identitātes spilgta iezīme – Dacia Link emblēma  – ir redzama automašīnas priekšpusē dekoratīvā radiatora režģa centrā. Emblēmai ir jauns dizains un pēc izmaiņu ieviešanas tā būs baltā krāsā.

Gluži kā ķēdes posmi, savienotie “D” un “C” burti minimālisma stila līnijās veido jauno emblēmu, kas atspoguļo jaunā dizaina robusto vienkāršību. Dacia Link ir uzreiz pamanāms zīmola elements, kas ir atpazīstams gan tuvumā, gan no attāluma. Emblēma redzama arī katra dekoratīvā diska centrā.

Vēl viena redzama pārmaiņa ir logotipa izvietošana uz katras automašīnas aizmugurējā paneļa un stūres. Minimālistiskā dizaina burti ir samazināti, un emblēmas dizainā ir atstāts tikai tik daudz, lai varētu izšķirt burtus.

Automašīnu klāstā līdz ar jauno dizainu ir parādījies pelēkās krāsas Monolith Grey tonis jumta reliņiem, priekšējām un aizmugurējām buksēšanas plāksnēm un Sandero Stepway un Duster modeļu sāna skata spoguļiem.

"Jaunās identitātes iekļaušana Dacia automobiļu klāstā iezīmē trešo un pēdējo posmu identitātes ieviešanas stratēģijā, kas sākās vairāk nekā gadu atpakaļ. Jaunā identitāte atbilst mūsu vērtībām – vienkāršs, izturīgs, autentisks – tikai pārliecinošākā un mūsdienīgākā veidā. Identitātes ieviešana ir jauns, redzams impulss Dacia ambīciju sasniegšanai," Deniss Le Vots (Denis Le Vot), Dacia izpilddirektors.

TĀ PATI BŪTĪBA, JAUNS UZRĀVIENS

Dažos mēnešos Dacia papildināja savu automobiļu klāstu ar diviem jaunumiem: pilnībā elektrisko Spring un daudzpusīgo C segmenta ģimenes auto – Jogger

Zīmola jauno vizuālo elementu praktiska ieviešana automašīnās ir zīmola atjaunināšanas procesa kulminācija. Dacia ir mainījis sava zīmola identitāti, tomēr paliek uzticīgs tā būtībai.

Dacia zīmola būtība ir radīt automobiļus bez pompozitātes, iekļaujot tikai pašu nepieciešamāko atbilstoši klientu gaidām. Dacia automašīnas pirmkārt un galvenokārt ir izturīgas un uzticamas, daudzpusīgas, turklāt tās var izmantot dažādiem mērķiem – gan braucieniem pa pilsētu, gan nedēļas nogalē, dodoties atpūtā brīvā dabā. Līdz ar jaunās identitātes ieviešanu savu debiju piedzīvo jaunais automašīnu krāsojums Lichen haki zemes tonī, kas līdzinās dabisku sūnu krāsai un izceļ Dacia ciešo saikni ar dabu.

Dacia mērķis ir likt paraudzīties jaunā gaismā uz automobiļiem, reizē cenšoties ieviest gudru patērētāju praksi. Tas tiks ieviests pakāpeniski, atsakoties no konkrētiem materiāliem, piemēram, hromētiem dekoriem, kā arī nu jau vairākus gadus atsakoties no dzīvnieku izcelsmes ādas izmantošanas.

Atklājot jauno zīmola identitāti un ieviešot jaunu praksi, Dacia pakāpeniski varēs īstenot vienu no saistībām, ko Renault Group apņēmās ikgadējā pilnsapulcē 2021. gada 23. aprīlī. Līdz ar to Dacia būs pirmais grupas zīmols, kas, sākot no 2023. gada, visām savām automašīnām noteiks maksimālo ātrumu 180 km/h.

"Jaunās vizuālās identitātes ieviešana visā Dacia klāstā ir lielisks pārbaudījums komandas darbam. Visu uzņēmuma nozaru ieguldījums ļāvis Dacia iegūt jaunu ārieni, saglabājot savu patieso būtību. Šīs pārmaiņas dod iespēju parādīt, ka mūsu pieeja automobiļu ražošanā var būt gan praktiska, gan pievilcīga," Lionels Žalē (Lionel Jaillet), Dacia produktu veiktspējas direktors.

"Šis modernais logotips ir ļoti simbolisks, atainojot zīmola mērķi atgriezties pie pamatiem. Dacia Link emblēmai iedvesma gūta mehānikas pasaulē, radot iespaidu par vienkāršību un izturību. Tajā ietverts arī ķēdes posmu simbols, kas raksturo Dacia kopienu," Deivids Durāns (David Durand), Dacia dizaina direktors.

"Dacia mainās līdzi laikam, tāpat kā šī zīmola tēls. Katra produkta pamatprincipi nostiprinās, lai tiktu apmierinātas klientu patiesās gaidas. Daudzpusīgas, izturīgas automašīnas, kas radītas izmantošanai brīvā dabā, ar ģeniālu aprīkojumu un pragmatisku pieeju, lai nodrošinātu videi draudzīgus transportlīdzekļus par pieejamu cenu. Jaunā vizuālā identitāte nodod tālāk šos vēstījumus un padara zīmolu vēl pievilcīgāku. Šodiena ir jauns Dacia sākums!" Lionels Žalē (Lionel Jaillet), Dacia produktu veiktspējas direktors.

VIENLAICĪGA VISA KLĀSTA PĀRVEIDOŠANA

Iespējams, tā notiek pirmo reizi autobūves nozarē – jaunā vizuālā identitāte tiek ieviesta vienlaikus visā Dacia klāstā. Jau no 16. jūnija klienti varēs veikt automobiļu pasūtījumus, kuriem jau būs jaunā vizuālā identitāte.

Lai redzētu, kā jaunās vizuālās identitātes elementi izskatās dzīvē, klientiem nāksies pagaidīt līdz Parīzes auto izstādei Mondial de Paris 2022. gada oktobrī, savukārt pirmās automašīnas Dacia tirdzniecības dīleru vietās nonāks nedaudz vēlāk.

PAR DACIA

1968. gadā Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs.

Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus auto, kas atbilst klientu dzīvesveidam.

Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Logan – pilnīgi jauna automašīna par lietota auto cenu; Sandero – visvairāk pārdotais auto privātajiem klientiem Eiropā; Duster – pieejamākais SUV; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger – daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto.

Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu.