

Kā ziņots Renaulution stratēģiskajā plānā 2021. gadā, Dacia dodas iekarot C segmentu. Dacia jau ir Eiropā vadošais zīmols B segmentā un nu ienāk C-SUV segmentā ar Bigster – pilnīgi jaunu automobili, kas atspoguļo Dacia vērtības – tikai nepieciešamais, tomēr stilīgi; ekoloģisks un gudrs; robusts un piemērots brīvai dabai.
Jaunais Bigster ir pielāgots pastāvīgi augošā tirgus specifiskajām prasībām. Daudziem C-SUV segmenta pircējiem, kas vēlas iegādāties jaunu automobili, neatsakoties no komforta, veiktspējas un plašuma, pieaugošās izmaksas ir nopietna problēma.
Deniss Le Vots (Denis Le Vot), Dacia izpilddirektors: “Kopš 2021. gadā uzsāktā stratēģiskā plāna Renaulution esam pilnībā pārveidojuši zīmolu, izmantojot jauno zīmola identitāti – jaunas krāsas, jauns logotips, jauna teritorija, jauni saloni. Saglabājot uzticību paši sev, esam padarījuši Dacia pievilcīgāku un iedvesmojošāku – joprojām nodrošinot labāko vērtības un cenas attiecību. Šodien ar Bigster Dacia vairāk nekā jebkad atbilst C segmenta klientu gaidām.”
Dacia ienāk C-SUV segmentā ar rūpīgi izplānotu produktu stratēģiju. Jaunajam Bigster sekos divi citi automobiļi.




