Pārdodot 57 660 automobiļus, Dacia Duster piedzīvojis izaugsmi par 23,9%, salīdzinot ar 2022. gada pirmo ceturksni, un saglabā vietu uz podesta starp visiem pasažieru SUV Eiropā.
Dacia Jogger pārdošanas apjoms pirmajā ceturksnī bija 23 330 automobiļi, un tagad tas ir tik populārs, kā vēl nekad – kopš izlaišanas pārdoti vairāk nekā 80 000 automobiļu.
Saglabājot savu stabilo pozīciju uz Eiropas elektroautomobiļu mazumtirdzniecības podesta, Dacia Spring joprojām aktīvi virzās uz priekšu, pārdodot 14 494 automobiļus.
ARVIEN PIEAUGOŠS PĀRDOŠANAS APJOMS UN TIRGUS DAĻA
Dacia ir automobiļu zīmols, kas piedāvā augstāko vērtības un cenas attiecību, un 2023. gada pirmajā ceturksnī pēc ievērojamas izaugsmes ir sasniedzis rekordlielu tirgus daļu. Kopumā visos tirgos, kuros var iegādāties Dacia, zīmols ir pārdevis 171 789 automobiļus (pasažieru auto un vieglais komerctransports) – tas ir par 34,3% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn.
Zīmola jaunās identitātes veiksmīgā ieviešana nodrošinājusi Dacia daļas Eiropas pasažieru automobiļu tirgū pieaugšanu par ievērojamiem 0,8 procentpunktiem līdz 4,6% – tas ir lielākais pieaugums starp 30 lielākajiem automobiļu zīmoliem.
Francijā – zīmola lielākajā tirgū – pirmajā ceturksnī reģistrēti 38 938 Dacia automobiļi, nodrošinot pieaugumu par 32,6%, salīdzinot ar 2022. gadu. Šis rezultāts palielinājis Dacia (pasažieru auto un vieglais komerctransports) tirgus daļu par 1,2 procentpunktiem līdz 7,6%. Zīmols ziņo par rekordlielu pārdošanas apjomu un ir sasniedzis visu laiku lielāko tirgus daļu, nostiprinot trešo pozīciju mazumtirdzniecības tirgū visos pārdošanas kanālos. Četri Dacia modeļi ierindojas starp desmit visvairāk pārdotajiem automobiļiem mazumtirdzniecības tirgū – Sandero, Spring (visvairāk pārdotais pilnībā elektriskais automobilis), Duster un Jogger ieņem attiecīgi pirmo, ceturto, piekto un desmito vietu.
Itālijā Dacia šī gada pirmajos trīs mēnešos ir pārdevis 25 142 automobiļu (pieaugums par 29,7%) un aptver 5,3% lielu tirgus daļu (pasažieru auto un vieglais komerctransports) – pieaugums par 0,2%. Pirmo reizi Dacia ir kļuvis par visvairāk pārdoto zīmolu pasažieru automobiļu tirgū, aptverot 9,6% lielu tirgus daļu.
Dacia piedzīvoja arī spēcīgu izaugsmi Vācijā, kur tika pārdoti 16 399 automobiļu (pieaugums par 30,4%), un aptvēra 2,2% lielu tirgus daļu (pasažieru auto un vieglais komerctransports) – pieaugums par 0,4%. Šis zīmolam bija otrs visu laiku veiksmīgākais ceturksnis šajā valstī.
Pārdošanas apjoms Spānijā pirmajā ceturksnī ir būtiski pieaudzis – par 140,1%. Dacia pārdeva 11 650 automobiļus (pasažieru auto un vieglais komerctransports) un aptver 4,3% lielu tirgus daļu – palielinājums par 1,7%.
Rumānijā Dacia modeļi ieņēmuši visas piecas augstākās vietas pasažieru automobiļu tirgū. Reģistrēts 13 651 zīmola automobilis – pieaugums par 81% (pasažieru auto + vieglais komerctransports). Tas aptver 33,1% lielu tirgus daļu – par 9,8% vairāk nekā šajā pašā periodā pērn.
ENERĢISKS GADA SĀKUMS DACIA
Pirmajā ceturksnī Dacia turpināja attīstību, paplašinot elektrisko automobiļu klāstu. Starp jaunumiem bija Jogger HYBRID 140 – zīmola pirmais hibrīdautomobilis un pieejamākais hibrīdais ģimenes auto tirgū – un jaunā ELECTRIC 65 motora (65 ZS / 48 kW) ieviešana Spring automobiļos. Nesen ieviestais ELECTRIC 65 dzinējs darbojas kopā ar jaunu, unikālu pārnesumkārbu, kas palielina riteņiem pievadīto griezes momentu. Tas nodrošina labāku paātrinājumu un enerģijas atgūšanu, sniedzot lielāku daudzpusīgumu un baudījumu braucot.
Finanšu ziņā pieejams elektromobilitātes risinājums – kopš izlaišanas pasūtīti gandrīz 110 000 Dacia Spring automobiļi.
Aprīkojuma versija Extreme, kas ieviesta četriem galvenajiem Dacia modeļiem, iemieso zīmola tiekšanos pēc aktivitātēm brīvā dabā, piešķir unikālu, bezbailīgu izskatu un jaunas funkcijas. Komplekts Sleep – pirmais piederums no jaunā InNature piederumu klāsta – arī pastiprina brīvdabas atpūtas noskaņu.
“Dacia veiksmes stāsts turpinās, pārsniedzot 30% mūsu stratēģiski nozīmīgajās valstīs. Nesen savos modeļos un pārdošanas tīklā esam ieviesuši jauno zīmola identitāti, paplašinājuši elektrisko automobiļu klāstu un atklājuši populāro aprīkojuma versiju Extreme. Mēs esam ļoti pārliecināti par mūsu piedāvājumu, tādēļ virzība uz priekšu ir spēcīgāka nekā jebkad, " Ksavjē Martinē (Xavier Martinet), mārketinga, pārdošanas un darījumu direktors.
Kopējais 2023. gada pirmajā ceturksnī pārdoto automobiļu skaits visā pasaulē
DACIA Sandero
|
68 318
|
DACIA Duster
|
57 660
|
DACIA Jogger
|
23 330
|
DACIA Spring
|
14 494
|
DACIA Logan
|
6862
|
Citi |
1125 |
Kopā |
171 789 |
PAR DACIA
1968. gadā dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automobiļus ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējo būtiskāko automašīnās, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs. Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus automobiļus, kas atbilst klientu dzīvesveidam. Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Logan – piedāvā pilnīgi jaunu automobili par lietota auto cenu; Sandero – visvairāk pārdotais auto Eiropas privātajiem klientiem Eiropā; Duster –- vispieejamākais SUV; Spring –- pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā.
Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu. Dacia Linkedin profils: https://www.linkedin.com/company/dacia