DACIA AR: GUDRA UN NODERĪGA PAPLAŠINĀTĀS REALITĀTES LIETOTNE / DACIA NORDE / Jaunumi

DACIA AR: GUDRA UN NODERĪGA PAPLAŠINĀTĀS REALITĀTES LIETOTNE

JAUNAS KRĀSAS, JAUNS LOGOTIPS UN JAUNA "DACIA LINK" EMBLĒMA ... NO ŠĪ RĪTA DACIA TRANSPORTLĪDZEKĻI TAGAD 
AR LEPNUMU PARĀDA ZĪMOLA JAUNO VIZUĀLO IDENTITĀTI DACIA ATRAŠANĀS VIETĀS VISĀ EIROPĀ, KĀ ARĪ PĀRDOŠANĀ 
UN REKLĀMAS MATERIĀLOS.

Lai gan lielākā daļa Eiropas klientu jau var atklāt un minēt savus vēlamos modeļus, viņiem būs jāgaida, līdz oktobrim, līdz viņi reāli redzēs šos auto Dacia dīlercentros.   Vispirms tie parādīsies Mondial de l'Auto Parīzē, tad drīz pēc tam viņu  vietējos Dacia dīleros.

DACIA AR, PAPLAŠINĀTĀ REALITĀTE, KAS IR GATAVA LIETOŠANAI.

Līdz tam Dacia atkal ir pierādījusi savu atjautību, laižot klajā paplašinātās realitātes lietotni viedtālruņiem un  planšetdatoriem: Dacia AR. Vienkāršs, jautrs, moderns: Dacia AR ļauj cilvēkiem redzēt transportlīdzekļus līdz 1:1 skalai un pat iekāpt iekšā.

Garāžā vai stāvlaukumā, ārā uz ielas... vienkārši novietojiet transportlīdzekli jebkurā izvēlētajā reālās pasaules vidē. Celies tuvu,  kusties apkārt, ej iekšā, pietuvini konkrētu detaļu... viss ir iespējams!

Papildus parastajiem paņēmieniem dīleriem tagad ir pilnīgi jauns veids, kā prezentēt transportlīdzekļus. Dacia AR pierādīs, ka ir īpaši noderīgs, ja dīleris vēlēsies potenciālajam klientam parādīt modeli, kas nav pieejams  auto salonā. Dacia AR ietver visus modeļus katrā krāsā.

Lietotne ir bezmaksas un  ir pieejama App Store un Google Play. Tas prasa neko vairāk kā viedtālruni vai planšetdatoru. Dacia kļūst digitāla, lai nodrošinātu lielāku pieejamību. Dacia zīmols ir sadarbojies ar SCALE-1 PORTAL, Francijas Tehnoloģiju jaunuzņēmumu, kas specializējas 3D pieredzes radīšanā. 

DACIA AR, REDZOT GAN JAUNO DACIA AUTO IDENTITĀTI UN DAUDZ KO CITU.

Sākot ar šodienu, Dacia AR var izmantot, lai tuvāk apskatītu Dacia klāsta jauno vizuālo identitāti, tostarp jauno aprīkojumu, kas būs redzams dažos gaidāmajos modeļos:

  • Sandero Stepway
    • ​pirmais Dacia auto ar stikla jumtu,
    • lai arī mazāk redzams lietotnē, ar TCe 110 dzinēju,
  • Duster
    • jauna ventilācijas forma transportlīdzekļiem ar kreisās rokas vadāmo stūri,
    • pirmā aprīkotā Dacia ar nolokāmiem spoguļiem,
    • lietus sensoru un automātiskajām slotiņām.

Līdz ar jaunās vizuālās identitātes parādīšanos, mediju navigācijas un multivides displeja ekrāni saņem savu vizuālo atjauninājumu  un navigācijas karšu atjauninājumi tagad tiek piedāvāti pirmos trīs gadus (salīdzinot ar trim mēnešiem iepriekš).

Visbeidzot, Dacia pārveido dažādu apdari nosaukumus. Atkarībā no modeļa un valsts,  diapazons ir svāsrtās līdz pat četriem dažādiem apdares materiāliem, kas ir uzticīgi Dacia DNS, kas vienmēr piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, neatkarīgi no izvēlētās apdares. 

  • Access un/vai Essential pieejamākām versijām
  • Expression  vidējai klasei
  • Journey  modeļiem ar vislielāko aprīkojumu

Ar savu jauno vizuālo identitāti, pilnībā atjaunoto diapazonu un jauno paplašinātās realitātes lietotni Dacia pierāda, ka spēj pastāvīgi izgudrojot sevi no jauna un palielināt tās pievilcību.

Lejupielādēt Dacia AR ( App Store/ Google Play)


 

PAR DACIA

1968. gadā Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs.

Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus auto, kas atbilst klientu dzīvesveidam.

Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Logan – pilnīgi jauna automašīna par lietota auto cenu; Sandero – visvairāk pārdotais auto privātajiem klientiem Eiropā; Duster – pieejamākais SUV; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger – daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto.

Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu.