DACIA AUTO IZSTĀDĒ MONDIAL DE L'AUTO KLIENTUS IEPAZĪSTINA AR JAUNO ZĪMOLA IDENTITĀTI / DACIA NORDE / Jaunumi

DACIA AUTO IZSTĀDĒ MONDIAL DE L'AUTO KLIENTUS IEPAZĪSTINA AR JAUNO ZĪMOLA IDENTITĀTI

PIRMO REIZI VARĒJA REDZĒT DUSTER "MAT EDITION” – KOLEKCIONĀRU AUTO.

DACIA PIRMAIS HIBRĪDAIS DZINĒJS. 

EKODIZAINA PAPILDU PRODUKTU KLĀSTS.

No 17. līdz 23. oktobrim Dacia piedalījās auto izstādē MONDIAL DE L’AUTO Parīzē, Porte de Versailles izstāžu centrā. Zīmols izstādē demonstrēja savus modeļus un jaunos pilnveidojumus.

Pasaules pirmizrādi piedzīvoja viss automobiļu klāsts ar zīmola jauno identitāti, kā arī nesen atklātais MANIFESTO konceptautomobilis. Pirmo reizi skatuves centrā nonāca arī Duster kolekcionāru modelis, un savu debiju piedzīvoja Dacia pirmais hibrīdais dzinējs 140 HYBRID. Stendā, pārliecinoši parādot zīmola turpmāko virzību, tika izstādītas arī ekodizaina zīmola papildu preces.

VISS DACIA KLĀSTS PĀRŅEM JAUNO ZĪMOLA IDENTITĀTI

Dacia nesen sācis jaunu nodaļu savā stāstā, ieviešot jauno zīmola identitāti. Pašlaik tajā ietverts jauns logotips, kas vienlaikus tiek ieviests visā klāstā (Spring, Sandero, Logan, Duster un Jogger), jaunas pārdošanas vietas, jauns dizains un jaunas krāsas. Auto izstāde MONDIAL DE L’AUTO Parīzē tika izvēlēta kā vieta, kur Dacia pirmo reizi plašāku sabiedrību iepazīstināja ar šiem jaunumiem. Izstādē bija apskatāms viss automobiļu klāsts jau ar jauno emblēmu – Dacia Link – kurā gludās “D” un “C” burtu līnijas savienojas gluži kā ķēdes posmi, simbolizējot izturību un vienkāršību. Ar savu logotipu Dacia norāda uz savām vērtībām – būtisks zīmols, kas ir stilīgs, izturīgs, piemērots brīvai dabai, kā arī tas ir “ekovieds” (ekonomisks un ekoloģisks).

MANIFESTO KONCEPTAUTOMOBILIS – DACIA VĒRTĪBU IEMIESOJUMS

Dacia stendā savu pasaules pirmizrādi piedzīvoja Dacia MANIFESTO konceptauto.

Kaut arī MANIFESTO nav paraugs nākamajam sērijveida modelim, tas iemieso Dacia vīziju par stilīgiem, izturīgiem, cenas ziņā pieejamiem un videi draudzīgiem automobiļiem, kuros nav nekā lieka. Tas ir izmēģinājumu lauciņš nesenākajām inovatīvajām funkcijām, no kurām dažas tiks ieviestas sērijveida modeļos. MANIFESTO ir ļoti kompakts, viegls automobilis – vairāk veikls, nekā ātrs, veidots savvaļai un brīvai dabai. Tā ir Dacia vīzijas brīva izpausme, kas kalpo kā taustāms zīmola vērtību un zīmīgu elementu iemiesojums.

Tajā nav nekā lieka un tas ir stilīgāks, kā jebkad – konceptauto ir izbīdāms lukturis, Media Control sistēma un YouClip piederumu saskarne, kas piedzīvos debiju nākamajā Duster paaudzē.
MANIFESTO ir izturīgs un ar savām bezgaisa riepām tiek galā jebkurā apvidū, un parāda, cik tas ir ūdensdrošs, to bez grūtībām var mazgāt ar šļūteni gan no iekšpuses, gan no ārpuses.
MANIFESTO ir arī ECO-SMART, jo tajā izmantots Starkle® unikāls, lāsumains materiāls, kura izgatavošanai izmantoti 20% atkārtoti pārstrādātas plastmasas. Arī tas piedzīvos debiju Duster nākamajā paaudzē.

"MAT EDITION" DUSTER – KOLEKCIONĀRU AUTO

Kopš modeļa iznākšanas 2010. gadā pārdoti vairāk nekā divi miljoni Duster automobiļu – tas ir kļuvis par ikonisku Dacia modeli.
Ņemot vērā auto entuziastu pieprasījumu, Duster nonāca goda vietā Dacia stendā Parīzes auto izstādē ar kolekcionāru auto “Mat Edition”, parādot šī modeļa personību.
Šim ekskluzīvajam izlaidumam būs unikāls aprīkojums – jaudīgais un efektīvais TCe 150 dzinējs ar EDC pārnesumkārbu un ekskluzīva virsbūves krāsa. Duster izteiksmīgais “Mat Edition” dizains kārtējo reizi vairos dizaina pievilcību, un modelis būs pieejams pasūtījumiem 2022. gada beigās.

HIBRĪDAIS DZINĒJS 140 HYBRID DRĪZUMĀ BŪS PIEEJAMS JOGGER MODEĻOS

Dacia stendā kā demonstrācijas modelis tika izstādīts hibrīdais dzinējs 140 HYBRID. Jogger nākamgad kļūs par Dacia pirmo hibrīdautomobili. Aizvien plašākajā ECO-SMART risinājumu klāstā tagad pirmo reizi ietverts 140 ZS hibrīdais dzinējs. Šī tehnoloģija, kas jau labi apgūta Renault Group, sniedz kārtējo iespēju Dacia izmantot jau pārbaudītas detaļas un tehnoloģijas.
Pasūtīšana būs iespējama 2023. gada sākumā, savukārt pārdošana oficiāli sāksies 2023. gada pavasarī.

EKODIZAINS PAPILDU PRODUKTU KLĀSTAM

Dacia papildu produktu klāstā ir mugursomas, ūdens pudeles, cepures un lietusmēteļi. Tikai svarīgākās lietas, kas palīdz atjaunot saikni ar dabu un pauž zīmola vērtības – vienkāršību, izturību un īstumu. Šajā klāstā ievērota uzticība zīmola jaunajai identitātei, izmantojot atkārtoti pārstrādātus (lietusmēteļi un mugursomas izgatavotas no atkārtoti pārstrādāta poliestera, cepures izgatavotas no atkārtoti pārstrādātas kokvilnas un sintētiskas šķiedras) un ilgtspējīgus materiālus (alumīnija ūdens pudeles).

Viss papildu produktu klāsts ir videi draudzīgs ikvienā tā dzīves cikla brīdī, sākot no izstrādes līdz izplatīšanas tīkliem. Faktiski šo kolekciju varēs iegādāties tirdzniecības vietās, kur tā būs izvietota statīvos no atkārtoti pārstrādāta un vēlreiz pārstrādājama kartona, kāds jau tiek izmantots citiem papildu produktiem.

Pasūtījumus var veikt speciālā e-komercijas vietnē, kas tika atklāta vienlaikus ar auto izstādes Mondial de l’Auto atklāšanu 17. oktobrī. Turklāt Dacia zīmols kārtējo reizi parāda savu ekoloģiski atbildīgo pieeju – šī tiešsaistes platforma tiek veidota sadarbībā ar Infomaniak, pakalpojumu sniedzēja ar vispusīgu pieeju, lai sasniegtu neitrālu oglekļa dioksīda emisiju bilanci visā šī rīka dzīves ciklā.

PAR DACIA

1968. Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automobiļus ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs.
Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus automobiļus, kas atbilst klientu dzīvesveidam. Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Logan– pilnīgi jauns automobilis par lietota auto cenu; Sandero – visvairāk pārdotais auto klientiem Eiropā; Duster – mazumtirdzniecībā pieejamākais SUV; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger – daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto.
Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu.