Pēc konkursa laikā aizvadītā rudens testa brauciena, kad konkursa žūrija 15 cilvēku sastāvā rūpīgi vērtēja visus pieteiktos auto modeļus, Dacia Jogger iekļuva finālā un tika virzīts vairākām nominācijām.
Pēc konkursa laikā aizvadītā rudens testa brauciena, kad konkursa žūrija 15 cilvēku sastāvā rūpīgi vērtēja visus pieteiktos auto modeļus, Dacia Jogger iekļuva finālā un tika virzīts vairākām nominācijām.
Dacia Jogger izceļas ar unikālu daudzpusību, apvienojot universāļa gabarītus, minivena salona plašumu un SUV priekšrocības. Modelis ir pieejams ar 5 vai 7 sēdekļiem, plašais salons ir viegli konfigurējams, tādēļ šis auto ir ērti izmantojams gan ģimenes izbraucieniem, gan darba vajadzībām. Divu veidu dzinēji (benzīna un ECO-G) ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu nodrošina papildu veiktspēju un jaudu. Plānots, ka 2023. gadā Dacia Jogger piedāvājums tiks papildināts ar hibrīddzinēju.
Dacia zīmola attīstība ir pamanāma ikvienam – to var redzēt ne tikai zīmola jaunajā vizuālajā identitātē un automašīnu izskatā, bet arī pieejamajās tehnoloģijās un modeļu daudzpusībā, ko apliecina arī konkursā sasniegtie rezultāti.
PAR DACIA
1968. gadā Renault Group dibinātais uzņēmums Dacia vienmēr ir piedāvājis automašīnas ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību, pastāvīgi no jauna definējot būtiskāko, un kopš 2004. gada Dacia ražotie auto ir pieejami visā Eiropā un arī Vidusjūras reģiona valstīs.
Revolucionārais Dacia zīmols piedāvā vienkāršus, daudzfunkcionālus un uzticamus auto, kas atbilst klientu dzīvesveidam.
Dacia modeļi ir kļuvuši par tirgus paraugiem: Logan – pilnīgi jauna automašīna par lietota auto cenu; Sandero – visvairāk pārdotais auto privātajiem klientiem Eiropā; Duster – pieejamākais SUV; Spring – pieejamās elektromobilitātes čempions Eiropā; Jogger – daudzpusīgs C segmenta ģimenes auto.
Dacia ir Renault Group zīmols, kas pārstāvēts 44 valstīs. Kopš 2004. gada uzņēmums Dacia ir pārdevis vairāk nekā 7,5 miljonus automobiļu.